Formula One 2011: Inside Monte Carlo Grand Prix

0
662

Μόντε Κάρλο (Hollywood σήμερα) 5/27/11 – Μονακό, αυτό είναι αυτό που Φόρμουλα Ένα είναι το θέμα για πολλούς ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο η λάμψη, την αίγλη και το πολύ σφιχτό αγώνες δρόμου -. Όπου ο κάθε οδηγός είναι ίντσες μακριά από το να κάνουν μια πολύ μεγάλο λάθος. Είναι επίσης μια μοναδική Σαββατοκύριακο, όπως οι ομάδες έχουν την πρακτική, την Πέμπτη, να λάβει την Παρασκευή στα ανοικτά και στη συνέχεια να επαναλάβουν την αγωνιστική το Σάββατο και την Κυριακή. Εδώ είναι το αργότερο από τους οδηγούς, τα ΜΜΕ και τα μέλη της ομάδας συγκεντρώθηκαν στο παραμικρό των ηγεμονιών.

· Στις πτήση μου κάτω από το Λονδίνο είχα την τύχη να είναι στο ίδιο επίπεδο με τη φίλη της Nicole του Lewis Hamilton Sherzinger. Όπως είδα την τσάντα αρπάξει αχθοφόρος μετά τσάντα μετά τσάντα από το χώρο αποσκευών καρουσέλ και τοποθετήστε επάνω της καλάθι δεν θα μπορούσα να βοηθήσει, αλλά αναπολούν πίσω στο S. Αφρική Grand Prix πριν από πολλά χρόνια, όταν η γυναίκα Michael Andretti την εποχή είχε ένα παρόμοιο μεγάλο ανάσυρση των αποσκευών στο αεροδρόμιο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση και στις δύο περιπτώσεις είναι το πόσο μπορεί ένας άνθρωπος έμφαση στην αγωνιστική, όταν στο δωμάτιό του είναι γεμάτη με δέκα κομμάτια των αποσκευών αυτών που κατέχουν ένα εκτεταμένο ντουλάπα!

· Κατά την άφιξη στο ξενοδοχείο μου ήταν μεγάλη για να δείτε Frank Williams άλεσμα για τον καθαρό αέρα του Fontvielle, το χωριό δίπλα στο Μονακό. Αργότερα, είχα μια σύντομη συζήτηση με τον Frank και μίλησε για όλες τις αλλαγές που συμβαίνουν στο Williams. Ενώ παραδέχτηκε ότι ήταν «… μια μάλλον μοναδική μεταβατική εποχή στο Williams” αυτός, ωστόσο, αισθάνθηκε την ομάδα του θα μπορούσε να αποσυρθεί μέσα από αυτό το «δύσκολη περίοδο». Τον ρώτησα πόσο καιρό μπορεί να πάρει για να πάρει τα πράγματα και πάλι στο προσκήνιο και αυτό είναι όταν έλασης μόνο τα μάτια του. Short όρου φαίνεται τα πράγματα θα συνεχίσουν να είναι σκληρή.

· Από την πίστα την Πέμπτη η Red Bull είχε σκληρότερη από το φυσιολογικό συνεδρίες φινίρισμα 5ο (Vettel) και το 8ο (Webber) στο πιο σημαντικό δεύτερη συνεδρία. Insiders στην ομάδα μου είπε να μην ανησυχεί και πολύ για αυτό που δείχνει, παρά Webber να χάσει ολόκληρο το πρωί συνεδρία με τεχνικά θέματα. Φαίνεται ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι πλέον τόσο πολύπλοκο που ακόμα και όταν έχουν ένα δευτερεύον ζήτημα, όπως Webber ήταν περιγραφεί για μένα, πρέπει να πάρετε ένα μεγάλο μέρος του αυτοκινήτου, εκτός μόνο για να αντιμετωπίσει κάτι που παλαιότερα θα μπορούσαν να είχαν αντικατασταθεί σύντομα.

· Τελευταία νύχτα Force India ιδιοκτήτη Vijay Mallya είχε 950 άτομα σε σούπερ γιοτ του για την παραδοσιακή κόμμα Μονακό του. Στα παλιά τα χρόνια της F1 μηχανική και μέσα που χρησιμοποιούνται για τη συγκέντρωση την Πέμπτη το βράδυ για ένα κοινωνικό ποτό στο περίφημο Tip Top μπαρ δίπλα Casino Square . Ήξεραν ότι θα μπορούσε να μείνει στο κρεβάτι μόλις λίγο περισσότερο την Παρασκευή όπου δεν είχαν τρέχουν συνεδρίες. Αλλά αυτή η μεγάλη παράδοση έχει αντικατασταθεί από πολλούς στο paddock πάρει στο σούπερ γιοτ Vijay και την διαμονή τους σε όλες τις ώρες το πρωί. Φέτος είχε ένα κομμάτι της μια διαφορετική νότα στο Mallya ζήτησε από όλους να έρθει ντυμένος με Μπόλιγουντ θέμα. Παρόλο που πολλοί ενθουσιασμένοι από τους φωτογράφους σειράς, πολλοί από τους μηχανικούς αποφάσισε να ζωγραφίσει μόνο ένα λεπτό μαύρο μουστάκι στο πρόσωπό τους για να μπορέσουν να είναι μέρος της τη μοναδική ατμόσφαιρα. Φαίνεται σαν μια άλλη μεγάλη παράδοση έχει πάει στην άκρη του δρόμου στην F1.

· Αν και το περπάτημα μέσα στο paddock με μια δέσμη των βρετανικών δημοσιογράφοι όλοι έσκυψε από κοινού προκειμένου να κοιτάζω σε μια διαφημιστική πινακίδα. Η εικόνα Φερνάντο της Ferrari Alonso σε ένα μπλουζάκι πόλο της ομάδας και το καπάκι, ώστε τίποτα από το συνηθισμένο εκεί. Αλλά emblazoned όλη την πινακίδα ήταν «Να Marlboro». Καθώς ένα μέλος των μέσων ενημέρωσης είπε στην ομάδα μας, “Δεν μπορώ να πιστέψω βλέπω μια διαφήμιση τσιγάρων με πιλότος της F1.” Πολλοί άρπαξε τα τηλέφωνά τους και πήραν τις φωτογραφίες της πινακίδας. Δεν ήταν πραγματικά μια διαφήμισης τσιγάρων αλλά ήταν μοναδική και κάτι που επιτρέπεται σε αυτό το μοναδικό της χώρας.

· Ο Flavio Briatore κρατούσε δικαστήριο στο paddock, με 20-ισχυρή μέσα ενδεχόμενο να μιλάμε για τους οδηγούς του και φημολογείται ότι την επιστροφή του στην Φόρμουλα Ένα. Ήταν ενδιαφέρον το γεγονός ότι επέλεξε ιδιωτικό χώρο φιλοξενίας Bernie Ecclestone να κατέχει αυτοσχέδια του. Παρόλο που δεν είχα καταπολέμηση δρόμο μου μέσα από το συνωστισμό των μέσων ενημέρωσης για να μιλήσει με Flav κάναμε ανταλλαγή ενός κύματος και γρήγορη αστεϊσμούς. Δυστυχώς δεν σκέφτηκα κοίταξε καλά σε όλα και στην πραγματικότητα θα ήθελα να ύποπτος είναι σε μια βαριά δόση των στεροειδών βασίζεται στην κυκλικότητα του το πρόσωπό του. Ίσως να πάρει πίσω στη F1 είναι η λύση που χρειάζεται για να μάχη τρέχουσα ασθένειές του.

· Αν και μιλώντας με τον Peter Sauber, μου είπε ότι είναι ενθουσιασμένος με τις πιθανότητες του οδηγού του εδώ στο Μονακό. Νομίζει ειδικά Kobayashi μπορεί να κάνει καλά που “έχει ένα αποδεδειγμένο περαστικός, θα αναπτυχτούν στη ζώνη DRS που οδηγεί στην πλατεία του Καζίνο και θα χρησιμοποιήσει ο KERS μέσω της σήραγγας για να προσπεράσει. “Ενώ όλα αυτά μπορεί να ακούγεται αισιόδοξο έχω μάθει όλα αυτά τα χρόνια ότι ο Peter Sauber δεν είναι ποτέ ένας να υπερβάλλει γι ‘αυτό θα μπορούσε πράγματι να είναι ένα αξιοπρεπές Σαββατοκύριακο για τους νέους Ιάπωνας οδηγός.

· Allsport Διοίκηση της εταιρείας έχει το εμπορικό σκέλος της Φόρμουλα Ένα, που κατέχουν τα δικαιώματα για τη σήμανση και την φιλοξενία εδάφους σε περισσότερα από τα κυκλώματα Φόρμουλα Ένα. Από την ίδρυσή της, έχει επικεφαλής από τον Patrick McNally. Πάντι όπως ο ίδιος έχει χαϊδευτικά αποκαλείται εδώ και χρόνια σημασίας σε θέτει πολύ υψηλά πρότυπα για την ψυχαγωγία πελατών εντός F1. Τώρα που συνταξιοδοτείται, και είναι πολλοί στο paddock (συμπεριλαμβανομένου και εμού) θα συμμετάσχουν σε ένα αποχαιρετιστήριο γλέντι έκπληξη δεδομένου ότι αυτό θα είναι η τελευταία Μονακό Paddy του Grand Prix. Paddy θα πρέπει να χαθεί στο paddock και στο πλαίσιο του αθλητισμού, ας ελπίσουμε ότι τα υψηλά πρότυπα που έθεσε παραμείνει για τα επόμενα χρόνια.

· Όπως μπορείτε να πείτε πολλά για το τι συμβαίνει στο Μονακό πριν από το Σάββατο και την Κυριακή δεν είναι για τα αγωνιστικά στην πίστα. Ενώ υπάρχουν περισσότερα κόμματα και προσωπικότητες εδώ υπάρχει επίσης μεγαλύτερη επιχειρηματική δραστηριότητα στο Μονακό, αυτό το Σαββατοκύριακο ό, τι σε οποιαδήποτε άλλη μεγάλη διεθνή σύμβαση ή να εμφανίσετε. Ενώ όλοι οι καπετάνιους της βιομηχανίας κατεβαίνει στο πριγκιπάτο θα με ενδιέφερε να δω πόσο Lewis Hamilton ανταποκρίνεται στην “δαρμό”, ως μία εκ των Φόρμουλα Ένα πρόγραμμα οδήγησης που περιγράφονται σε μένα ότι έλαβε από τον Sebastian Vettel το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Ισπανία. Insiders στη McLaren μου πει ο Lewis ήταν «καταστράφηκε» από την ήττα και εξετάζοντας το πρόσωπό του στο βάθρο και στον αγώνα συνέντευξη Τύπου μετά μπορείτε να πείτε το γιατί. Τι αφορά αυτή η ομάδα είναι εμπιστευτικές ένιωθε αυτό είναι όπου ο Lewis χρειάζεται μια ” ορθή manager “να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη του, που είχε αποδεκατιστεί από μην είναι σε θέση να προσπεράσει τον Vettel παρά το γεγονός ότι τα ελαστικά σε καλύτερη κατάσταση και ένα λειτουργικό σύστημα KERS. Lewis είχε« πνευματική καθοδήγηση »πριν από τους όμοιούς του Ολυμπίου Michael Johnson οπότε ίσως το δικό του εγκεφάλου του η αχίλλειος πτέρνα του;

Τώρα ας το αγωνιστικό αρχίzει έτσι μπορούμε να απολαύσουμε όλοι το πραγματικό σόου.