Η δομή και το καταστατικό του νέου αυτού οργάνου τίθεται σήμερα επί τάπητος στη γενική συνέλευση του Συνδέσμου, όπου τα μέλη του θα κληθούν να ψηφίσουν υπέρ ή κατά της ενοποίησης…
Τη συνένωση όλων των φορέων, υπό τη σκέπη ενός ενιαίου μεγάλου φορέα, εξετάζει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Η δομή και το καταστατικό του νέου αυτού οργάνου τίθεται σήμερα επί τάπητος στη γενική συνέλευση του Συνδέσμου, όπου τα μέλη του θα κληθούν να ψηφίσουν υπέρ ή κατά της ενοποίησης.
Λόγω της κρίσης και του άμεσου αντίκτυπου που έχει στην επιβατηγό ναυτιλία, η πλειοψηφία των παραγόντων του κλάδου θεωρεί επιτακτική την ανάγκη η ακτοπλοΐα να αποκτήσει και πάλι ενιαία εκπροσώπηση, η οποία είχε καταργηθεί τα τελευταία χρόνια μετά από τη διάσπαση της τότε ένωσης ακτοπλοϊκών εταιρειών με αφορμή τους ελέγχους της Επιτροπής Ανταγωνισμού για καρτέλ στον κλάδο.
Μάλιτα, οι δύο ισχυρότερες εταιρείες της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς, η ΑΝΕΚ και ο όμιλος της Attica βρήκαν κοινά σημεία και προχώρησαν σε συνεργασία τόσο στις γραμμές της Κρήτης όσο και στις γραμμές της Αδριατικής.
Θεωρείται βέβαιο εξάλλου ότι μετά τη δημιουργία της νέας ένωσης που θα εκπροσωπεί συνολικά όλο τον κλάδο, οι επιχειρήσεις του θα εντείνουν τις πιέσεις τους προς το υπουργείο Ανταγωνιστικότητας – Ναυτιλίας, ώστε να γίνουν αλλαγές σε διάφορα επίπεδα, όπως είναι η εργασία των Ελλήνων ναυτικών τόσο στα πλοία που είναι δρομολογημένα στις εσωτερικές γραμμές όσο και στα πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται στην αγορά της Αδριατικής.