Ο όμιλος Λάτση επενδύει 560 εκατ. δολάρια στη ναυτιλία

0
77

Παραγγελία για δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς υγραερίου

Picture 0 for Ο όμιλος Λάτση επενδύει 560 εκατ. δολάρια στη ναυτιλία

Επενδύσεις άνω των 560 εκατ. δολ. υλοποιεί αυτήν την περίοδο ο ναυτιλιακός βραχίονας του Ομίλου Λάτση. Η ναυτιλιακή εταιρεία Consolidated Marine Management Inc (CMM) του Ομίλου, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο από πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG Carrier) και δεξαμενόπλοια, υλοποιεί ένα επενδυτικό πρόγραμμα ναυπήγησης συνολικά 10 πλοίων.

Όπως γράφει η Ναυτεμπορική, μόλις πριν από λίγες ημέρες υπεγράφη σχετική συμφωνία με τη CMM και τη Hyundai Mipo Dockyard για τη ναυπήγηση πέντε δεξαμενόπλοιων 50.000 dwt το ένα και με προθεσμία παράδοσης το 2016. Το τίμημα για τα πλοία αυτά, προσεγγίζει τα 37,5 εκατ. δολ. το ένα,.

Η CMM ήδη ελέγχει και διαχειρίζεται ένα στόλο από έξι product tankers συνολικής μεταφορικής ικανότητας 408.000 dwt, τα οποία έχουν ναυπηγηθεί μεταξύ των ετών 1999 και 2012.

Λίγες ημέρες πριν από τη συμφωνία για τη ναυπήγηση των πέντε δεξαμενόπλοιων, η CMM συμφώνησε με τη Hyundai Heavy Industries για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς υγραερίου μεγάλης χωρητικότητας (Very large Gas Carrier-VLGC).

Τα εν λόγω πλοία, κόστους ναυπήγησης 75 εκατ. δολ. το ένα, αναμένεται να παραδοθούν από τα ναυπηγεία τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο του 2015 αντίστοιχα.
Επισημαίνεται ότι η μεταφορά υγραερίου είναι ο δεύτερος τομέας στον οποίο έχει επιλέξει να δραστηριοποιείται η ναυτιλιακή εταιρεία του Ομίλου Λάτση, διαχειριζόμενη αποκλειστικά VLGS. Ήδη, ο υφιστάμενος στόλος των VLGC της εταιρείας αριθμεί πέντε πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 403.000 κ.μ.

Η βιομηχανία της μεταφοράς υγραερίου και ειδικότερα ο παγκόσμιος στόλος των VLGC αναμένεται να έχει θετικές αποδόσεις τα επόμενα χρόνια, καθώς η αύξηση εξαγωγών υγραερίου από τις ΗΠΑ θα απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος, αν όχι το σύνολο του στόλου των VLGC που είναι υπό ναυπήγηση